Naar Sussie! (deel 7)

15 september 2022 - Ludvika, Zweden

Donderdagochtend 14 September afgesproken om met pa en Johanna mee te gaan om Sussie (mijn moeder haar zus) te bezoeken. Zooooo dat was even een emotioneel weerzien na 31 jaar. De laatste keer dat ik haar zag was tijdens de bijzetting van mijn moeder op de begraafplaats in Byske in het noorden van Zweden waar mijn moeder vandaan kwam. Het was zo fijn Sussie te zien! Tranen rolden over mijn wangen en ik kon met tijd en wijlen niet stoppen met huilen..

Na een tijd bij haar te zijn geweest hebben wij voor die dag afscheid genomen om de dag erna weer terug te komen ter gelegenheid van haar 85ste verjaardag.

Weer terug naar Harnäs-Hammarbacken om te lunchen.

Pa en Johanna zijn naar Borlänge  gegaan om daar een vriend van pa te bezoeken.

Liane en ik zijn Ludvika centrum ingegaan om daar wat rond te kijken.

Bij terugkeer wilde Liane in bad en Jahn en ik zijn een flink stuk gaan wandelen in het bos dat naast het huis lag. Wij hebben van een mooie wandeling genoten.

Toen wij terug kwamen in het huis vertelde Liane dat zij de stop niet meer uit het bad kreeg en heeft met een emmer het bad lopen leeghalen.. :-)) Ik heb de stop met een ontstopper omhoog gekregen..

Pa en Johanna arriveerden ook weer en hebben wij vijven nog wat gegeten samen nagepraat over deze dag.