Van Tällberg naar Ludvika (deel 6)

14 september 2022 - Ludvika, Zweden

Vandaag woensdag 14 September hebben wij afscheid genomen van Det Gamla Panget.

wij hebben Victoria en Adde blij gemaakt met de echte Hollandse stroopwafels.

Onze bestemming is Ludvika waar wij vier nachten zullen overnachten met ons vijven. Dat was om Sussie (zus van mijn moeder) te bezoeken ter gelegenheid van haar 85ste verjaardag. Pa, Johanna en Jahn zijn dinsdag 13 September vertrokken vanaf de Eemshaven. Vandaag zouden zij van Kristiansand naar Ludvika rijden. Zij hadden een hele lange rit voor de boeg. Liane en ik zouden veel eerder bij ons onderkomen in Ludvika aankomen en zouden de boodschappen alvast gaan doen.

Voordat Liane en ik in Ludvika aankwamen hebben wij nog Börlange  en Falun aangedaan. In Börlange naar een groot winkelcentrum geweest. Is niet mijn ding!
In Falun, een mooi stadje hebben wij het Noorse geld wat wij nog hadden gewisseld voor Zweedse Kronen en hebben het stadje op ons gemak bekeken.

Toen op naar Ludvika!

Harnäs-Hammarbacken.

Aangekomen was er een wauwww factor bij het openen van de huisdeur.

Wij hadden uitzicht over het meer Vasman.

En wat is het een mooie woning!

Wij zijn gaan wandelen richting het meer..

Bij terugkomst uitgepakt en boodschappen gedaan.

Gekookt en daarna was het wachten op jahn, pa en Johanna die rond 19.45 arriveerden.